pátek 16. ledna 2015

League of Legends vs. Dota 2

Rozhodl jsem se porovnat tyto 2 hry, protože si myslím, že jsou obě dvě dobré a každá má svoje plusy i mínusy. A v tomto článku se dozvíte jaké.
Zdroj:http://cloth5.com/wp-content/uploads/2013/08/LOL-and-DOta.png
League of Legends
Je to hra, o které jsem se dozvěděl už dávno, ale asi až před měsícem jsem ji vyzkoušel. Musím říct, že mě mile překvapila, ale má i své mínusy.

- Podle mě má horší grafiku a nepropracované (graficky) hrdiny, ani kouzla nejsou žádná sláva a také mi vadí každotýdenní rotace šampiónů (každý týden je pouze 10 hrdinů, za které si můžete zahrát /ale dají se tam šampióni zpřístupnit napořád za body, které vyhráváte ve hře/). Tady je ukázka jedné hrdinky ve hře:
Zdroj:http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/January_2013/Annie_Visual_Upgrade/Annie_comic.jpg


+ Líbí se mi ve hře runy (bonusy, které přidávají poškození, manu nebo životy). Na hře naprosto miluji procházení hrdinů - mají krásné pozadí, i systém prohlížení schopností daného hrdiny je opravdu moc hezké. Tady máte malou ukázku:
Toto je ta stejná hrdinka jako je na obrázku výše.
Zdroj:http://ddragon.leagueoflegends.com/cdn/img/champion/splash/Annie_0.jpg




Dota 2

Je to hra, kterou jsem začal hrát dříve než League of Legends.
A pořád mě ještě neomrzela. :)

- Mohli by přidat lepší prohlížení hrdinů.
+ Líbí se mi v ní kosmetické doplňky a má krásnou grafiku. Přímo ve hře hrdinové jsou hodně propracovaní, každé jejich kouzlo má příběh, proč toto kouzlo ovládá zrovna tento hrdina.

Autor : Hrubý Mirek

2 komentáře: