pátek 15. května 2015

3 podle mě NEJlepší videa


Tento článek píšu, protože jsem vám chtěl ukázat, jaká videa se mi líbí, a chtěl bych vědět, jaký máte na tato videa názor a popřípadě abyste do komentářů dali odkaz na videa, která se líbí VÁM.


První video je parodie na různé dopravní události a tyto události komentuje ,,Cigánka Jolanda". ,,Cigánka Jolanda" je známá internetová hvězda, která se proslavila na EZO TV jako generátor náhodných slov. Kvůli tomu, že moc dobře neumí česky, tak se občas přeřekne a nebo řekne nějakou blbost a kvůli tomu se na její přeřeky tvoří spousta parodií. Tady do článku jsem vybral tu, která je podle mě nejlepší:



Druhé video je taky spíše legrační a je složeno z více minivideí, které jsou o situacích, které se v životě mohou stát. Na kanále (https://www.youtube.com/user/Bioblbec), který toto video vydal, je spoustu takovýchto videí, ale toto se mi zdálo jako nejlepší:
A nad třetím videem se vám určitě začnou sbíhat sliny, protože toto video je o různých laskominkách, které si můžete udělat doma. Je v něm 10 receptů na různé čokoládové bonbonky:
Autor článku: Mirek Hrubý

Žádné komentáře:

Okomentovat