pátek 31. října 2014

Halloweenská povídka

Halloween je něco jako svátek mrtvých.
Ale není.
Dnes vám budu psát něco jako pověst, kterou nám dnes říkala paní učitelka ve škole.

Zdroj: http://static.wixstatic.com/media/4a7001_a53fca7b24b64a1da4818a13a4b1c751.jpg
Byl jednou jeden chlap, jmenoval se Jack. A ten byl každý den opilý. Jednou za ním přišel ďábel a ten mu řekl, že má jít s ním do pekla. No tak dobře řekl, ale mám chuť na panáka. „Tak já si ho dám na cestu,“ řekl Jack. „Ale nemám peníze, stojí to šest grošů.“ A protože Jack nebyl ještě moc blbý, tak ho napadlo, že by se ďábel mohl proměnit na šest grošů, ale to nebylo jen tak. Jack řekl: „Hele ďáble, proměň se na šest grošů a já si zatím koupím panáka na cestu.“ No tak ďábel se proměnil na šest grošů, ale jak jsem napsala, nebylo to jen tak. Jack si šest grošů, tedy ďábla, strčil do peněženky a uvěznil ho tam. Ďábel brečel, naříkal, až řekl: „Tak fajn, Jacku, když mě pustíš, tak ti slíbím, že tě nechám být.“ „Tak dobře,“ řekl Jack.
A za rok to tady bylo zase, tak ďábel řekl: „Jacku pojď, půjdeš se mnou do pekla.“ „No tak dobře,“odpověděl 
Jack, ale pořád mu to myslelo, a tak řekl: „Hele, ďáble, nemáš chuť na jablko?“ Ďábel zase podlehl. Řekl, že ano. Ale nedosáhl na ně, tak Jack ho vzal na ramena a mezi tím Jack vytesal na strom kříž a pověsil ďábla na ten kříž. A Jack ho zase vydíral. A tak ďábel řekl: „Já už se s tebou nebudu trápit. No každý jednou umře.“ Za dva roky umřel a tak šel tam na horu, ale tam ho nechtěli a řekli: „Utíkej honem dolů!,“ ale tam ho taky nechtěli. A nikdo neví, kam nakonec šel, ale jediný, co vím, je, že se po něm něco pojmenovalo, ale opět nikdo neví, co.

Autorka textu: Nikolka Sladká Bobulka

Zdroj: http://a142.idata.over-blog.com/3/85/91/90/Images-de-halloween/9268HappyHalloween.jpg


Žádné komentáře:

Okomentovat