pondělí 3. listopadu 2014

Moje první Bubble tea

Dnes jsme jeli do Olympie v Brně a šli jsme nakupovat. Zašli jsme do Bubble tea, protože jsem ho chtěl už dlouho ochutnat. Moc se mi líbila výzdoba, která byla udělaná ve stylu laboratoře. 
Ptáte se, kdo je ta holka se mnou ?  To je moje sestra  :-)  

Já a sestra v Bubble tea.
Já jsem si dal mangové bubble tea s praskajícími kuličkami, které měly příchuť liči a marakuji. Sestra si dala jahodové bubble tea s jahodovými praskajícími kuličkami, protože má ráda jahody.

To jsou naše Bubble tea.
Byl tam opravdu velký výběr a bylo těžké si vybrat mezi tapiokovými perlami (připomínají gumové medvídky), ovocným želé a praskajícími kuličkami.

Výběr byl opravdu široký.
Toto jsou některé z příchutí.
Vrátím se ještě k praskajícím kuličkám. Moje, jak už jsem psal, byly s příchutí liči a marakuji. Liči kuličky chutnaly opravdu jako liči a marakujové byly trošku sladší než opravdová marakuja, ale co si budeme nalhávat, jsou to jenom marakujové kuličky a ne marakuja :-).


:-)
Ochutnal jsem i od sestry. Její mi připadalo moc sladké. Jak kuličky, tak příchuť toho čaje.
I ona říkala, že jí víc chutná to moje, tak jsme oba pili z jednoho a jahodové jsme nechali mamce. :-) 


Autor článku a fotek: Mirek Hrubý

Žádné komentáře:

Okomentovat