úterý 11. listopadu 2014

Dračí náramek

Gumičky 
Hit léta 2014 
Co by jste si představili pod názvem gumičky? Já si představuji normální gumičky do vlasů.
Ale jsou to gumičky ze kterých vytvářejí různé náramky, zvířátka, a dokonce i kryt na telefon.
Já jsem si dnes ve škole upletla Dračí Náramek na který můžeme použít několik barev já jsem si upletla fiaolovo-modro-červeno-zeleno-žlutý.

Z pohledu z boku
Jeto celkem lehký náramek. Plete se na jednom dvanácti kolíkovém stavu. Na první kolík si dáme první barvu gumičky dáme ji tam tak, že ji překřížíme a  uděláme mezeru a na druhý kolík si nasadíme druhou gumičku opět překříženě. A tak pokračujeme až do konce barev. Potom si na druhém kolíku vezmeme do háčku spodní gumičku a přehodíme ji přes vrchní. 
Opět dokončíme až po to kde máme poslední dvě gumičky. A co dál? No přece to budeme střídat až do vyčerpání gumiček. Zakončení: První gumičku z prvního kolíku přesuneme na druhý kolík ke druhé gumičce, ale pozor tu poslední gumičku přesuneme na tu předposlední.


Z pohledu ze zadu
Opět z pohledu ze zadu

Autorka článku a fotek: Nikolka Sladká Bobulka

Žádné komentáře:

Okomentovat