pátek 28. listopadu 2014

Nikča a Mirek seznámení

Ahoj, já jsem Nikča a já jsem Mirek. 
Píšeme vám o tom, jak jsme se seznámili, protože jsme se v kroužku Letem (nejen) blogosvětem chvíli bavili o zrcadlovém fotoaparátu a paní učitelka nás vyfotila. Nás napadlo, že bychom mohli napsat společný článek o tom, jak jsme se seznámili.
Tady společně něco děláme :D
Jako malí jsme si spolu hráli, protože jsme bydleli na jedné ulici, která se jmenovala (a pořád se jmenuje) Nádražní. Ale jednoho dne se Mirek musel odstěhovat. Dlouho jsme se neviděli, akorát párkrát na tréninku házené, protože jeho teta nás trénuje. Pak jsem se přihlásila do kroužku Letem (nejen) blogosvětem a náhodou Mirek se tam také přihlásil, a proto se teď vídáme častěji. Z tohoto setkání máme velkou radost.
Mirek :D
Tak tady jak nás paní učitelka vyfotila :D


























Autorka textu: Nikola Sladká
Autorka fotek: Miloslava Růžičková

Žádné komentáře:

Okomentovat