pátek 21. listopadu 2014

Dragon City

          
Toto je můj první ostrov.

Je to velmi dobrá hra, která jde hrát jak na facebooku tak na mobilu. K této hře jsem přišel tak, že jsem si prohlížel
facebook a narazil jsem na tuto hru, která mě velice zaujala.
Je to velice chytlavá hra a strávil jsem u ní desítky
hodin.
Během hry ojediněle dostáváte krystaly, za které se dají kupovat lepší draci a mnoho dalšího.
Pokud nemáte trpělivost, můžete si je koupit za reálné peníze.
Zde se kříží draci.

Tento drak (ten vpravo) ovládá elementy může utočit třemi elementy země, ohně a vody


Tento drak (ten vpravo) je kříženec tří prvků.

Tady vidíte draka kouzelníka (ten vpravo).

Tento drak (ten vpravo) je kříženec ohně a ledu, což se často nevidí.

Toto je kniha draků - zde jsou zaznamenány všichni draci, co jste kdy měli a máte.

Tento ostrov používám spíše na farmy a na jiné věci.
Autor textu a "fotoobrázků": Mirek Hrubý



Žádné komentáře:

Okomentovat